Hoi hoi!

Wij sturen even een mailtje, we wonen morgen al een maand bij onze nieuwe familie. Volgens ons is de familie blij met ons. We zijn dan ook lief, maar ook ondeugend blijkbaar…. We eten en drinken goed, we spelen slapen en rennen hard achter elkaar aan door de kamer. Als we daarna moe en voldaan zijn, kunnen we uren “slapen”.
Dit doen we dan gezellig samen op de bank, stoel of onze eigen krabpaal. Heerlijk!!!
We hebben een deftig fonteintje waar we water uit mogen drinken, ons eigen voerbakje waar we 4x per dag een afgemeten hoeveelheid eten uit krijgen. We hoeven niet meer te spugen omdat ons eten verdeeld is over de dag.,
Ook is er veel speelgoed, dat zit in een mand waar we ook weer mee spelen.
We zijn heel enthousiast als ons vrouwtje thuiskomt!
Dat vindt ze heel leuk, want er komt soms een hond, die woonde blijkbaar een half jaar geleden hier en is verhuisd met hun dochter, die hond bleef gewoon lui op de bank als er mensen thuiskwamen!
Dat is niet netjes hoor, altijd blij zijn als er iemand thuiskomt!
Kortom, we hebben het hier prima naar onze zin!!

Groetjes Olivia en Billie!

Hallo,

Even een kleine update over kitten Bella, die nu 1 week bij kater Badu en mij woont.
De eerste avond werd ze door Badu achter het fornuis gejaagd: daar heeft ze een uurtje gezeten en kwam toen tevoorschijn, waarna ze uitgebreid alles is gaan ontdekken. Inmiddels heeft ze al een paar favoriete plekjes in huis.
De volgende dag werd er al niet meer geblazen en voorzichtig gesnuffeld, dus dat komt wel goed met die twee.
Bella is een ontzettend lief ding dat het liefst bij je zit om te knuffelen. Alle aandacht van het ‘kraambezoek’ vond ze ook alleen maar gezellig.
Het is ook nog echt een kitten dat nog het een en ander moet leren: niet op het aanrecht springen, niet aan de planten en aan snoertjes knagen bijvoorbeeld 🙂 maar dat komt allemaal wel. Ik ben heel blij met haar!

groetjes,

Beste dierenliefhebbers,

Ontzettend bedankt voor jullie financiële bijdrage voor de kattenhuisjes voor buiten.
Nadat Jan eerst alles heeft gecontroleerd en in de gaten heeft gehouden of ze wel goed in elkaar zijn gezet, zijn ze dankbaar in gebruik genomen door de katten.

Hallo!

Ying&Yang (nu Noodle&Miso) zijn nu alweer bijna een week bij ons. De eerste dag vonden ze alles nog wat spannend, vooral Miso, maar wilden ze toch ook wel erg graag hun nieuwe huis ontdekken. En aandacht. Vooral heel veel aandacht. Die we ze natuurlijk heel graag geven.

Nu raken ze steeds meer gewend aan de geluiden van het huis en aan ons, en wij aan hen. Ze zijn eigenlijk altijd wel bij ons, en natuurlijk elkaar, in de buurt te vinden.

We zijn heel blij dat we voor Noodle&Miso gekozen hebben en kijken ernaar uit om nog heel veel jaren met ze te kunnen knuffelen!

Groetjes,

Hallo allemaal,

Miep is een weekje bij ons en het gaat bijzonder goed met haar.

Ze is erg vriendelijk, zit het liefst op schoot en gaat rustig haar gangetje.

Voor vreemde geluiden is ze nog wel angstig, maar ze komt daarna onmiddellijk weer terug.

Ze mekkert graag naar de vogels op het veld en speelt af en toe met haar muis.

Kortom wij zijn blij met haar en volgens mij , zij met ons.

Groetjes

Beste dierenopvang Hengelo,

De broertjes Willem en Ed wonen nu een paar maanden bij ons en voelen zich van begin af aan al helemaal thuis.

Ze zijn veel buiten in het weiland aan het muizen vangen en ze zijn gek met onze dochters en onze dochters met hun.

Heel erg bedankt voor deze twee lieverds.

Liefs,

Filmpje:

Goeiemorgen,

Tom doet het echt heel erg goed. Hij is hier pas sinds maandagmiddag. Maar het is net alsof hij hier al maanden is. Binnen 10 minuten liep hij hier al rond alsof het nooit anders is geweest. Meteen knuffelen, spinnen en alles ontdekken.

Hij heeft al lekker z’n eigen fijne en veilige plekjes gevonden. Dus als het even een beetje spannend wordt trekt hij zich rustig terug. Dat duurt maar een paar minuten, want we moeten natuurlijk wel knuffelen en spelen. Weten jullie dat hij gek is op lang haar???? Ik nu wel🙈.

Het is zo’n heerlijke lieve en aanhankelijke kat. We zijn samen echt aan ’t genieten.

Het mooiste vind ik nog dat hij meteen al zo gefocust is op mij. Loop ik ergens heen, dan moet ik oppassen dat ik niet struikel, want natuurlijk loopt Tom om m’n benen heen te draaien. Ik geloof echt dat het de bedoeling was dat we elkaar vonden.

Heel erg bedankt dat hij met me mee naar huis mocht. Wij gaan het heel fijn hebben samen.

Lieve groet,

en een knuffel van Tom

Hallo,

Ik heb de kitten nu een maand. Hij vindt super leuk hier en heeft veel lol met zijn grote “broer”. Hij speelt veel en is hier helemaal tot zijn recht gekomen. Hij houdt van knuffelen en ligt graag bij ons. Ik heb een paar foto’s bijgevoegd.

Met vriendelijke groet,

Beste mensen,

Op 5 oktober 2024 hebben wij Lili(kitten) geadopteerd. Het leek mij leuk om een paar foto’s te sturen van haar.

We zijn zo dol op haar. Ze is echt een lieverd en is inmiddels aan ons allemaal inclusief onze kat gewend.

Met vriendelijke groet,

074 - 25 040 46 info@dierenopvanghengelo.nl Steun ons Facebook Instagram Linkedin Vriendenmuur
Toon filters
Toon resultaten
Steun ons
Vanaf 22 juni alleen op afspraak