Beste dierenopvang Hengelo,
De broertjes Willem en Ed wonen nu een paar maanden bij ons en voelen zich van begin af aan al helemaal thuis.
Ze zijn veel buiten in het weiland aan het muizen vangen en ze zijn gek met onze dochters en onze dochters met hun.
Heel erg bedankt voor deze twee lieverds.
Liefs,
Filmpje:
Meer nieuws

15 juni 2026
Geslaagde Open Dag
Veel belangstelling voor open dag Dierenopvang Hengelo. De open dag van Dierenopvang Hengelo vond plaats op zondag 7
Lees meer

7 april 2026
Bowie en Floyd
Goedendag medewerkers Dierenopvang Hengelo, Na bijna 3 en 4 weken Bowie en Floyd te hebben geadopteerd wordt het
Lees meer

7 april 2026
Pippi voorheen Elvira
Lieve medewerkers van de opvang, 8 weken geleden kreeg ik nieuwe baasjes. Ik had het al snel naar
Lees meer



